Utmaningar av Hanna:)

Har ju inget bättre för mej så...

Utmaningen

Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:


5 platser där jag har bott:

1. Borås
2. Nissafors
3. Gislaved
4. Håsten, Varberg
5. Trädlyckan, Varberg

5 jobb som jag har haft:

1. Returen på Halens
2. Montering ESBE
3. Hestra markisfabrik
4. Montering mm ABA
5.

5 saker i min handväska:

1. Regnjacka
2. Nycklar
3. Plånbok
4. Mobil
5. Solglasögon

5 saker i min frys:
 
1. Frysta grönsaker
2. Kyckling
3. Kött
4. Fisk
5. Bröd

5 saker i min bil:

1. Skräp på golvet
2. en 5a till toaletten/kundvagnen
3. Barnstol
4. Papper
5. Cd skivor

Jag vill utmana:

Linda A

Linda Ludvika

Eva


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha.... Tack för utmaningen! Kan man vinna nått??

2008-09-21 @ 22:12:11
URL: http://linduz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0