Vuxenhelg:)

Den 2 oktober firade jag o hj 4 år ihop. Tiden går fort, men det känns som vi varit längre ändå...
Hj hade en surprise till mej sa han o jag fick inte planera ngt för lördag o söndag.

På fredagen åkte vi till Ullared;) Utan barn, så bra. Det var sjukt mkt folk! Men vi köpte massa dagiskläder till Lova o lite ramar till hallen, mm.

På lördagen åkte vi till Gbg o skulle bo på Gothia;) På 14e våningen. Efter helgen vart jag ganska åksjuk kan jag säga, av allt hissåkande...
Vi gick på Liseberg o Hj vann såklart en såndär enorm Plopp-choklad;)   (som han nu gömt, eftersom det finns ett chokladmonster här hemma)

Vi åt underbar gulash o på kvällen blev det fin middag på restaurang Frågetecknet.
Jag år anka o hj åt oxfile. Mumma va gott.

Så härligt att få vara Marita en hel helg o vuxen, utan massa tjat o gnat o skrik...
Bara vara, utan att stressa o ha dessa eviga rutiner (vilket såklart är bra!), ibland vill man bara vara........

Tack min underbare för att du är så otroligt snäll o för att du gör allt för mej.
Älskar dej.

   


  





På hemvägen hälsade vi på några vänner i Bollebygd.
De har så otroligt söta barn. Kunde inte se mej mätt på dem. O Vanessa är lite lik Lova, så började sakna henne massa.

Sen Åkte vi till Knalleland, trodde min kompis jobbade idag men det gjorde hon inte, så jag köpte 2kuddar på hennes affär (har dille på kuddar, trångt i skåpen nu...)

Sen for vi hemåt mor o far o till Lova.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh vilken gullig man du har :) gift dej med honom !!! :) Så mysigt ni haft, Gothia är ju så fint !

2008-10-09 @ 12:40:19
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0