Ny livsstil och inflammation i fot o knä...

Alltid, alltid när jag bestämmer mej för ngt. Som nu när jag skulle bli lite nyttigare o sundare så händer detta såklart!
Blir såååå ARG! Har verkligen rört på mej mycket o ätit bättre.

Har haft inflammation i fotens slemsäck sen april. Det ska visst gå över av sej självt och kan ta ca ett halvår...
Den har svullnat upp o gör ont emellanåt.

Mitt knä har gjort en del ont med i några månader.... Bläää, sen i natt kunde jag verkligen inte sova. Hade jätteont!

Nu är det paus i de raska promenaderna. Har inflammation i både foten och knät. Knät är svullet som den!

Så typiskt att det ALLTID ska inträffa. Känner mej som en gammal gammal tant som har ont överallt.
Som pricken över i:et skulle jag operera handen idag med pga domningar o stelhet. Men avbokade, då det har kännts lite bättre de senaste veckorna. Har en ny tid i feb och läkaren tyckte verkligen jag skulle göra ingreppet om handen fortfarande krånglade då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch men gumman, vilken jäkla otur du har. KRYA PÅ DIG !!!!!

2008-11-25 @ 11:52:44
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0