Inflyttfest/efterfest/tyskland/efterfest....

Puh tuff helg o vecka!;)
Lördagen började med inflyttfest hos Anna i hennes fina nya lya. Mycket folk, roligt folk, gammalt folk o nytt folk. En härlig blandning.

Stannade hos Anna tills onsdag. Skulle hoppat in en sväng på gamla jobbet o kramat om alla gamla jobbkompisar. Saknar mitt gamla jobb emellanåt. Även om det var tungt emellanåt, var det skoj, o bra människor som jobbar där. Men blev inget med jobbet.

Skulle lagt oss tidigt för skulle hastigt med till Tysklnad dagen efter på morgonen.... la oss vid 6 ZZZZzzzzzzzz, och upp halv 8.  Mycket analyseringar, skratt, skratt, öl o mer skratt.

Kvällen som började USEEEEELT för min del, med gråt o JÄTTEONT, dåligt humör, slutade med årets roligaste kväll tror jag. Ialla fall den roligaste på väääldigt länge!

Var inget roligt sällskap i bilen kan jag säga. Sooooov hela vägen dit o hela vägen hem.

Men fick lite handlat. Tack för lånet av pengarna!

Dagen efter var det lite sistaminuten shopping på byn:)



   
 
   
 
                                   

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0