Har handlat lite....

 På senaste lite smink. O vilken tjej gillar inte smink?!! Hihi

Upptäckte den nya ögonskuggan från Lòrèal som heter Color Appeal Tri Pro, den finns så den ska passa ens ögonfärg.
Jag blev kär i Oriental Beauty. Massa glitter. I asken finns 3 färger, i min: guld, grön o ngn mörkare grå-grön?

Smetade på halv 9 i morses o kl 22 vart det glitter kvar!
Man får sånadär "snuskigt" fina ögon hihi.





Dessa färgerna har inte jag....





På önskelistan till tomten står 2 parfymer i toppen.

green delicious från DKNY. Love it!

Och denna, kan sniffa ihjäl mej på den.........



 
Superrandigt duschdraperi från Åhlens



O fina enfärgade handdukar i några av de ränder som finns i draperiet.
Bla stark turkos som är en favorit!



En tatuering. Kolla in så coolisch:


Döskallar är dock inte riktigt jag.... Men placeringen var väl häftig. ajajaj!!!


Massage o andra behandlingar är alltid välkomna från tomten hiihii.

Ett gymkort är väl ens inte att tänka på att skriva upp på listan, med tanke på att man fick det förra året, men det inte blev direkt utnyttjat................



Ja vi får väl se om man vart en snäll tjej....
Kanske ska äte lite mer pepparkakor! Eller inte....



Vad önskar ni er??

O har ni handlat klart era klappar? Jag har några små kvar. Till de svåraste mamma o pappa som har allt, men vet exakt va jag ska köpa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill se kort på dej när du har de där snuskigt snygga ögonen ju :) den verkar jätte fin skuggan !

Jag har bara föräldrar och bror kvar att handla till, men shit vad svårt det är !!!! Fixat lite till dem iaf.

2008-12-13 @ 13:35:28
URL: http://oliversmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad mkt fint!!!

2008-12-31 @ 00:32:13
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0